We kunnen ons voorstellen dat u op voorhand veel vragen heeft. Een aantal vragen hebben wij al voor u beantwoord onder deze veel gestelde vragen rubriek. Deze veel gestelde vragen zullen wij telkens blijven uitbreiden.
Voor hoeveel maanden wordt de overeenkomst aangegaan?
De overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van 36 maanden.
Wordt het glas tot in het pand afgeleverd?
Ja, maximaal tot 10 meter. Elk pand is verschillend en daar kan geen rekening mee gehouden worden. Na 10 meter kan een installateur ingeschakeld worden om de kabel te verlengen en bijvoorbeeld door te trekken tot de serverruimte.
Kunnen er ook andere diensten worden afgenomen?
Ja, dit kan zeker. We kunnen hier het beste een afspraak voor maken om dit door te nemen.
Wat gebeurt er na de periode van 36 maanden?
Na 36 maanden eindigt de overeenkomst en bent u vrij om de overeenkomst te verlengen of om uit te kijken naar een andere dienst (mits aanwezig).
Hoeveel Mbit/s blijft er over als ik een 100 Mbit/s internetverbinding afneem?
Als u een 100 Mbit/s internetverbinding afneemt, mag u ervan uitgaan dat u ook daadwerkelijk 100 Mbit/s krijgt. Hou er rekening mee dat uw router hier wel geschikt voor moet zijn.
Mogen wij zelf een router aansluiten?
Dit mag, maar bedenk dat een internetstoring kan worden veroorzaakt door de verbinding maar ook door de router. Het verdient aanbeveling om dit bij één partij te houden.
Wij zitten met ons bedrijf in een verzamelpand. Kunnen wij ook aangesloten worden?
Jazeker, maar het is wel goed om vooraf contact te hebben voor de juiste oplossing.
Worden er na 36 maanden kosten in rekening gebracht als besloten wordt met deze verbinding te stoppen?
Nee dit is niet het geval.
Als een bedrijf verhuist binnen Barneveld, maar op één van de drie bedrijventerreinen blijft, kan de verbinding dan mee verhuisd worden?
Het antwoord is deels "Ja". De dienst kan meegenomen worden naar de nieuwe locatie, de klant betaald echter wel opnieuw aansluitkosten. Deze bedragen circa € 2.000,00.
Leent deze verbinding van Cloudet fiber zich voor redundancy?
Deze verbinding leent zich daar zeker voor. Laten we een afspraak maken om dit door te nemen.
Ons bedrijf heeft meerdere vestigingen op de genoemde terreinen. Kunnen deze gekoppeld worden?
Dit kan zeker. Graag gaan we hierover met u in gesprek.
Hoe geschiedt de facturatie?
De facturatie geschiedt per maand via automatische incasso. Hiervoor dient dan ook een SEPA incassoformulier ingevuld en ondertekend te worden.
Zijn er koppelingen mogelijk met andere netwerkleveranciers?
Via de aangeboden verbinding kan ook een koppeling met de NDIX worden gerealiseerd. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Is Digitale Televisie via Cloudet Fiber mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Het aanbod bestaat uit circa 40 digitale zenders per abonnement. Dit abonnement kost €15,95 per maand. Meerdere toestellen zijn mogelijk. Meer info volgt zsm en aanvraag na oplevering glasvezel.
Staat uw vraag er niet tussen?
U kunt telefonisch contact met ons opnemen via ons algemene nummer: 0342-400510. U kunt uw vraag ook per mail stellen via glasvezel@hype.nl.